Thema: |
|
||
Autor: | Orochi | ||
Datum: | 03.09.13 19:39 | ||
Antwort auf: | Re:Digital Foundry: Wii U definitive version von mars | ||
>äh was dort steht ist folgendes: > >"The experience is basically identical across all platforms where the audio-visuals are >concerned, with no single platform featuring an advantage in this regard." > >so, technisch schon mal nicht "definitiv" > >weiter steht dort > >"Overall, it's clear that the Wii U offers up the definitive version of the game as imagined by >its creators" > >ja klar, schliesslich war das teil mal wii u exklusiv und irgendwie musste man das >alleinstellungsmerkmal der wii u ja auch einbinden: den folienscreen. hat uns schon zahlreiche >DS/Wii games beschert die mit herkömmlichen controls und ohne aufgesetzen kram besser gewesen >wären. dann allerdings dachte man dass sich ein game dessen vorgänger sich schon >bescheiden verkauft hat auf einer konsole die sich noch bescheidener verkauft vielleicht >kein geld in die kassen spülen könnte. > >"The modified Wii U gameplay mechanics mostly come off as a complete success on the 360, PS3 >and PC, and the increased focus on more traditional Rayman gameplay in these sections makes for >an equally compelling alternative, if not the preferred choice for the more traditionalist >gamer not that keen on touchscreen or motion-based gameplay features." > >also nix "definitive version". > >btw: einer der besten 2d platformer die ich spielen durfte, ganz gross > >>[ [http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-rayman-legends-face-off]] " The Wii U version of Rayman Legends has been declared the definitive version of the game in a recent comparison test carried out by Digital Foundry over at Eurogamer. The analysis ? which usually focuses primarily on visual performance ? considered the Wii U, PlayStation 3, Xbox 360 and PC versions to be more or less equal, except for one major difference: the Wii U Gamepad." [ [http://www.nintendolife.com/news/2013/09/rayman_legends_on_wii_u_wins_digital_foundry_face_off]] --- Gesendet mit Android-Client v0.9.8 |
|||
< antworten > | |||