Thema:
Re:So ist es flat
Autor: Sebu
Datum:12.06.21 18:46
Antwort auf:So ist es von Spyro2000

>Seltsamer finde ich schon diese Statements hier:
>
>>Lumen's Global Illumination and Reflections primary shipping target is to support large, open worlds running at 60 frames per second (fps) on next-generation consoles. The engine's High scalability level contains settings for Lumen targeting 60 fps.
>
>Unmittelbar danach:
>
>> Lumen's secondary focus is on clean indoor lighting at 30 fps on next-generation consoles. The engine's Epic scalability level produces around 8 milliseconds (ms) on next-generation consoles for global illumination and reflections at 1080p internal resolution, relying on Temporal Super Resolution to output at quality approaching native 4k.
>
>Also draußen 60 und innen 30? Oder geht's denen eigentlich um ArchViz Anwendungen?


Ja, innen braucht man mehr rays für GI, da man mehr Verdeckung und kleinere Lichtquellen hat.


< Frameset laden | antworten >
Impressum | Nutzungsbedingungen | Datenschutzerklärung | | Mobile Apps | maniac-forum.de