Antwort auf den Beitrag "Re:Danke für die Rückmeldungen." posten:
Nickname:
Passwort:
Thema:
Nachricht:
>>>Gerade mal geschaut, auf der 360 lief das Spiel nativ in der folgenden Auflösung: [i:960x544 (4xAA)], also wie das Display der PSVita. Überlege für die PS5 zuzuschlagen, ich hoffe es ist gut gealtert. >> >>IGN hatte gestestet: >>[https://www.youtube.com/watch?v=kM1IvcLvc6o] >> >>Gibt aber nocht mehr. >> >>Für Xbox gibt's ein Vergleichsvideo: >>[https://www.youtube.com/watch?v=sJ3q9_a6KiU] >> >>Die Auflösungen/Dateigrößen: >>ONE: 900p30fps / 38,65GB >>ONE X: 1440p30fps / 38,65GB >>Series S: 1080p60fps / 38,65GB >>Series X: 1440P60fps / 38,65GB >> >>Aus der Videobeschreibung: >>- The game does not support HDR on any platform. >>- The distance has improved in the remaster. One and SeriesS have a similar setup, somewhat better on OneX and with more items on SeriesX. >>- Lower resolution textures on Xbox One. >>- Some assets have been added in some areas (cones, fences ...), although anecdotally. >>- As a personal opinion, some changes in the texturing or modeling of Alan Wake have not been good. >>- Severe FPS issues in some cutscenes on Xbox One. This also causes sound out of sync. >>- Xbox One experiences a lot of tearing in the most stressful moments. >>- Problems loading some textures on Xbox One. It is necessary to return to the main menu to correct it. >>- Unexpected crashes on One / One X. >>- I think that D3T has done a job that could be improved (as happened with Mafia II: Definitive Edition or Shenmue HD). >> >>Bei PS5-Videos steht gerne mal 4k/60 dran, aber ob das auch stimmt? >> >>Lynne > >Aus dem Post unten: > >Plattform / Render Resolution / Output Resolution / Target Framerate >PlayStation 5 – 1440p / 2160p (4K) / 60fps / 4X MSAA > >Also auch kein natives 4k auf PS5.
mailbenachrichtigung?