Antwort auf den Beitrag "Re:Fragen, Teil 2 :)" posten:
Nickname:
Passwort:
Thema:
Nachricht:
>>[i:Critical Hit Chance] ist die prozentuale Wahrscheinlichkeit extra Schaden zu machen. > >Danke, macht Sinn. Und ich habe jetzt auch herausgefunden, was diesen extra Schaden beeinflusst und wie hoch er ist: > >[i:"In Tiny Metal there is “facing” so if you attack from the rear or if you attack from the side, you get a higher percentage RNG. RNG is a random number generator and basically, [b:if you attack from the side, especially the rear, you get a higher percentage that you might critical hit]. If you hit a critical, you do [b:a lot] more damage."] > >Die Begründung finde ich übrigens auch sehr gut: > >[i:"This [b:facing allows us not to get bogged down]] (festgefahren) [i:like Advanced Wars. (...) The problem with Advance Wars is you can pin each other down and you just take turns to finish. (...) It doesn’t become fun, right?"] > >[http://www.helloasia.com.au/interviews/hiroaki-yura-discusses-tiny-metal-and-the-eminence-symphony-orchestra-at-smash-2017/]
mailbenachrichtigung?