Thema:
Dev Team wollte keine Open World flat
Autor: moishe maseltov
Datum:26.02.23 20:04
Antwort auf:Final Fantasy XVI von Spyro2000

[https://thegamespoof.com/gaming-news/final-fantasy-16-the-development-team-didnt-want-it-to-be-open-world/amp/]

The Final Fantasy 16 development team made a clear choice regarding the structure of the game, leaving out the open world in order to manage the pace of the adventure through the story .

This was said by director Hiroshi Takai in an interview granted to the Japanese newspaper Dangeki Online. in which the battle system inspired by the job system of Final Fantasy V was also discussed.



Finde ich super! Ich ertrage die immer selben OW-Games mit ihren langweiligen Collectathons und ermüdenden Nebenquests einfach nicht mehr.

Auf Hogwarts Legacy hätte ich zb auch ziemlich viel Lust, aber das bietet halt auch wieder nur ähnliches in leicht veränderter Verpackung...
----------------------
Gesendet mit M! v.2.7.0


< antworten >