Thema:
Changelog flat
Autor: Baseman
Datum:20.01.23 10:46
Antwort auf:New Game Plus ist da von Pfroebbel

[https://www.reddit.com/r/TheCallistoProtocol/comments/10gllno/119_patch_update/]

Schade, kein Wort über Collectibles. Keinen Bock in einem Run *alle* wieder sammeln zu müssen.

Und ich sehe jetzt erst den vollen Changelog vom Dezember Patch, weiter unten gabs u.a. zum Healing ja eine durchaus hitzige Diskussion dazu. Oi, da wurde sogar noch deutlich mehr nach unten hin korrigiert.

Prevent enemies from attacking while you are attacking another enemy by adjusting uninterruptible windows for all player baton attacks

Reduced frequency of players being attacked from behind. Enemies now prioritize grappling or repositioning instead of attacking

Widened angle for dodging off screen attacks

Reduced damage taken multiplier when attacked from behind

Valid dodge angle now allows player to have stick slightly forward and right/left while still dodging (45 -> 30 degrees)

Dodging at the end of the dodge window no longer means playing dodge animation and getting hit*

Extend amount of time between KTV appearance and mutation

Changed Two Head to a two hit kill on the player in Medium Security, and a three hit kill in Minimum Security*

Final boss encounter combat optimizations*



Die mit * halte ich durchaus für sinnvoll, zB. das bei einem verkackten Dodge die Animation erst gar nicht abgespielt wird. So ist das klarer visuell kommuniziert. Auch der 1-Hit Doppelkopf war etwas cheap.


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