Thema:
Re:Wurde auch was am Gameplay gedreht? flat
Autor: Slochy
Datum:14.08.19 14:58
Antwort auf:Wurde auch was am Gameplay gedreht? von Spyro2000

>Meine letzte Erfahrung mit NMS (NEXT) war leider keine gute. Super-nerviges und vor allem knappes Inventory, scheißnervige "Sentinels" die einen ständig umschwirren ballernd daran hindern 0815-Resourcen abzubauen, knapper Treibstoff und vor allen die allgemeine Planlosigkeit ohne ein übergeordnetes Ziel haben mir den Spaß nach wenigen Stunden verleidet.

Schnippel aus dem Changelog:

Explorers can enjoy longer stretches of uninterrupted mining with less frequent and less aggressive sentinels, and a reworked overheat mechanic for the Mining Beam that rewards pushing heat to the limit.

Ship controls and space combat balance have been improved.

Inventory limitations have been relaxed, allowing explorers to carry near-unlimited quantities of mined substances. The inventory UI has been revised and improved.

A large number of quality of life issues have been addressed, and new recipes and technologies have been added to alleviate grinding.


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