Thema:
Ich werde demnächst Schulungen anbieten! nt flat
Autor: Fred LaBosch
Datum:27.04.19 15:04
Antwort auf:Polygon: BoTW in VR is an ugly, uncomfortable experience von Spyro2000

>[https://www.theverge.com/2019/4/26/18517865/zelda-breath-of-the-wild-mario-odyssey-nintendo-switch-labo-vr]
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>Zitate:
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>"Through the lens of a Labo VR headset, Breath of the Wild transforms from a breathtaking adventure into an ugly, uncomfortable chore."
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>"Since the Labo VR headset doesn’t have a head strap, you’re holding the entire contraption up to your face the entire time you’re playing."
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>...
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>"Breath of the Wild turns into a jaggy, ugly mess. The game chugs along, which can be nauseating, and the once-beautiful realm has a cheap, unfinished quality to it."
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>...
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>"Since no changes have been made to the game itself, Breath of the Wild in VR isn’t a true virtual reality experience; it feels more like you’re holding the game very close to your face to play a third-person action game, which, of course, is exactly what you’re doing."
>
>...
>
>"It almost always made me nauseous."

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>Kurz: Eine potentiell tolle Erfahrung, ruiniert von offensichtlich unzureichender Technik, dem neuen, inoffiziellen Leitsatz des Unternehmens. Eine echte "Nintendo Experience". Zumindest, wenn es darum geht, andere über die eigene Firmenphilosophie zu belehren:
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>[http://images.nintendolife.com/441bb1ef35c52/gallery-24273-245-304007.900x.jpg]
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>Wer Google Cardboard schon mies fand, hat Nintendo VR noch nicht probiert. Vielleicht wollte man seinen eigenen Kunden einfach möglichst schnell VR abgewöhnen, weil man wusste, dass man mit der eigenen Plattform hier keinen Stich machen kann. Naja, Geld verlangen kann man ja trotzdem dafür, wen interessiert schon die Qualität, hauptsache das Basteln hat Spaß gemacht. Schätze ich.
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>Oder anders ausgedrückt:
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>"Even as a gimmick you try out once, it doesn’t seem worth the effort."
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>Nur weiter so.
>
>spyro


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