Thema: |
|
||
Autor: | FS | ||
Datum: | 05.11.24 11:51 | ||
Antwort auf: | Re:Ich war die letzten Tage sehr optimistisch,… von thestraightedge | ||
>>>>Und ich auch. >>> >>>ACH WAS! ;) >> >>Ja, echt, ich schwöre! > >Das Problem ist: anders als das Spargel-Orakel hat das FS-Orakel 5 Jahre lang bei allem, was Trump angeht, eine Fehleinschätzung nach der anderen geliefert. Alles, was Trump geschafft hat, war seine ganzen Strafen und Prozesse zu verzögern. Die sind nicht abgeschlossen. Es dauert schmerzhaft lange, aber auch der schlauste Fuchs landet irgendwann beim Kürschner. 12. Thursday, November 7, 2024 DC Election Interference: Trump reply brief in support of request for leave to file a motion to dismiss based on the Appointments and Appropriations Clauses is due by 5 PM 13. Tuesday, November 12, 2024 NY Election Interference: Justice Merchan to issue a decision on Trump motion to set aside the jury’s guilty verdicts based on the U.S. Supreme Court’s Presidential Immunity decision 14. Friday, November 15, 2024 MAL 11th Cir.: Gov’t reply brief, if any, due in its appeal from Judge Cannon order dismissing the indictment based on the alleged unlawful appointment and funding of Special Counsel Jack Smith (per FRAP 31(a)(1)) 15. Tuesday, November 26, 2024 NY Election Interference: Trump sentencing 16. Thursday, December 5, 2024 GA Disqualification: Oral argument at 10:30 AM before GA Court of Appeals on Trump et al, appeal from Judge McAfee’s order declining to disqualify DA Willis |
|||
< antworten > | |||