Antwort auf den Beitrag "Re:Gibt es ein paar aktuelle Tipps für angenehme 1.000?" posten:
Nickname:
Passwort:
Thema:
Nachricht:
>[https://www.trueachievements.com/n44377/microsoft-rewards-easy-10000-gamerscore-guide] > >Aus dem Game Pass nennen die z.B. die hier: > > Doom 64 - 1-2 hours > The Gardens Between - 1-2 hours > DayZ - 1-2 hours (using the new achievement server) > Donut County - 1-2 hours > The Little Acre - 1-2 hours > What Remains of Edith Finch - 2-3 hours > NHL 94 Rewind - 2-3 hours, available with Game Pass Ultimate or EA Access > Day of the Tentacle Remastered - 2-3 hours > Full Throttle Remastered - 2-3 hours > Genesis Noir - 3-4 hours > The Walking Dead: Michonne - 3-5 hours > The Touryst - 4-5 hours > Hellblade: Senua's Sacrifice - 6-8 hours > Tell Me Why - 7-10 hours for 1,500G > The Walking Dead: A New Frontier - 8-10 hours > >The Gardens Between, Little Acre, Edith Finch und Donut County habe ich selbst ebenfalls schon durchgespielt, die fand ich alle sehr gut. Für NHL Rewind sollte man der alten Teile sein, ich fand es toll. > >Lynne
mailbenachrichtigung?