Thema: |
|
||
Autor: | lion88 | ||
Datum: | 09.10.23 21:45 | ||
Antwort auf: | Üble Ratio: 75 Prozent Series S, 25 Prozent Series X von Scarface | ||
[https://www.ign.com/articles/remedy-opens-up-about-challenges-developing-alan-wake-2-for-xbox-series-s] “Series S, the CPU is pretty much the same as on Series X,” Puha said. “But the GPU is an issue. It really is. And then, having less memory is a pretty big problem. And we often get, ‘okay, you make PC games, surely you know how to scale.’ Well, memory is not a problem on PC. It really isn’t. And that’s one of the struggles when you talk about resolution and framerate. It’s just not enough to drop the resolution heavily. That’s what we’re doing on the S and we’re really, really working hard to make sure the visual quality still holds up. Scheint auf jeden Fall viel Arbeit für die Entwickler. Einige Spielereihen werden noch 2030 für diese Konsole erscheinen (die weniger und vor allem langsameren Speicher als die One X von 2017 hat) und dass ein Spiel auf Series X aber nicht S erscheint, kann man wohl ausschließen. |
|||
< Frameset laden | antworten > | |||
Impressum | Nutzungsbedingungen | Datenschutzerklärung | | Mobile Apps | maniac-forum.de |