| Thema: |
|
||
| Autor: | Kilian | ||
| Datum: | 31.10.19 14:42 | ||
| Antwort auf: | Fire Emblem: Three Houses (Switch) von Kilian | ||
DualShockers ist sich sicher, dass Three Houses noch weitere 700.000 Einheiten absetzen wird und damit das erfolgreichste Fire Emblem aller Zeiten werden würde: "Nintendo published on October 31 its second-quarter financial report, revealing many interesting details. We most notably learned that Fire Emblem: Three Houses now sold over 2,29 million copies worldwide. Fire Emblem Awakening, released in 2012, sold over 2.28 million copies by the end of 2018. Fire Emblem Fates, released in 2015, is the current best seller of the franchise with 2.94 million copies sold by the end of 2018, thanks to how it had different versions. However, Fire Emblem: Three Houses sold over 2.29 million copies in only three months since its release in July 2019. As such, Fire Emblem: Three Houses will definitely surpass Fire Emblem Fates’ sales and become the highest-selling Fire Emblem game ever." [http://www.dualshockers.com/fire-emblem-three-houses-best-fire-emblem-sales-ever/] Würde mich ja freuen, wenn's so wäre, aber sooo sicher wäre ich mir da nicht. Davon abgesehen: Angesichts der sonstigen Nintendo-IPs (inkl. 2nd Parties) ist und bleibt Fire Emblem ein Nischentitel... |
|||
| < antworten > | |||